close
When I Fall In Love

Written:Edward Heyman/Victor Young



When I fall in love it will be forever

or I'll never fall in love

ln a restless world like this is

Love is ended before it' s begun

and too many moonlight kisses

Seem to cool in the warmth of the sun



When I give my heart it will be completely

or I'll never give my heart

And the moment i can feel that you feel that way too

is when I fall in love with you



And the moment i can feel that you feel that way too

ls when i fall in love with you



-----------------

當我墜入情網時 就是天長地久直到永遠

要不然 我寧可不要墜入情網

在這個瘋狂的世界裡

愛情總是還沒有開始就己經結朿

無盡的午夜熱吻激情

連驕陽都難以融化



當我真心付出時 就是全心全意 始終如一

要不然 我寧可保留我的真情

此時此刻你我心有同感 靈犀相通

你我已經墬入情網



此時此刻你我心有同感 靈犀相通

你我已經墬入情網


arrow
arrow
    全站熱搜

    club45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()